Program special

În următoarea perioadă, programul nostru se va desfăşura după cum urmează:



PROGRAM SPECIAL DECEMBRIE 2016 - IANUARIE 2017
ZiuaTip program
Vineri, 23.12.2016Program redus până la ora 12:00
Sâmbătă, 24.12.2016 - Luni, 26.12.2016Închis
Marți, 27.12.2016 - Joi, 29.12.2016Program normal
Vineri, 30.12.201 - Luni, 02.01.2017Închis
Marți, 03.01.2017Program normal


ATENŢIE:


Comenzile se pot plasa pe site permanent!

Toate comenzile plasate în zilele nelucrătoare (libere) se vor prelua şi expedia în ziua lucrătoare imediat următoare.


Vă dorim Sărbatori Fericite alături de cei dragi!


Livrările, în perioada sărbătorilor, pot să sufere mici întârzieri!


Livrarea coletelor prin serviciile de curierat rapid, în intervalul 19 Decembrie 2016 - 7 Ianuarie 2017, este îngreunată, ca urmare a volumului mare de trimiteri ale tuturor serviciilor de curierat, condiţiilor meteo, cât şi a traficului suprasaturat din această perioadă!


Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate şi vă recomandăm următoarele:


- Verificaţi numărul de AWB al trimiterii, primit din partea MinivaGSM;

În cazul în care observaţi că a ajuns în sediul curierului şi urmează să fie preluat de către un curier, mergeţi personal să ridicaţi coletul pentru a evita aşteptarea acestuia încă pentru câteva zile!


- Contactaţi (având la îndemână numărul de urmărire AWB al pachetului) serviciul de curierat prin care s-a expediat comanda:


  •  FAN COURIER:   021 9336    

[!] Interval orar Call Center: Luni – Vineri : 09.00 – 17.00

[!] Verificaţi statusul trimiterii, în prealabil, la adresa: http://www2.fancourier.ro/awb-tracking/ utilizând numărul de AWB primit.

[!] Verificaţi lista sediilor FAN COURIER şi identificaţi cel mai apropiat sediu de locaţia dumneavoastră!

În cazul în care coletul a ajuns în sediu, mergeţi personal să îl ridicaţi!

Lista locaţiilor FAN COURIER o regăsiţi la adresa: http://www2.fancourier.ro/locatii-fan/


  •  DPD CURIER:   031 824 90 90    

[!] Interval orar Call Center: Luni – Vineri : 09.00 – 17.00

[!] Verificaţi statusul trimiterii, în prealabil, la adresa: https://www.dpd.com/tracking utilizând numărul de AWB primit.


Din cauza numeroaselor apeluri simultane primite în centralele telefonice, suportul telefonic al serviciilor de curierat poate să funcţioneze anormal!

Vă recomandăm să insistaţi şi să aveţi răbdare, până intraţi în legătură directă cu un operator!


Curierii depun eforturi pentru a livra toate produsele la timp (un singur curier poate avea 50-100 de comenzi de ridicare - livrare pe zi), de aceea vă recomandăm să trataţi situaţiile cu calmitate şi răbdare!


Vă mulţumim!

Acest produs nu se află în stoc momentan!
Introduceţi datele dumneavoastră mai jos şi un operator vă va contacta imediat ce produsul redevine disponibil.
Vă mulţumim!