Livrare

Citiți cu atenție termenii și condițiile de livrare înainte de a plasa o comandă în magazinul nostru!



 Când livrăm?


Toate comenzile plasate pe www.minivagsm.ro, denumit în continuare "Comerciant", se livrează în maxim 72 de ore din momentul confirmării telefonice a comenzii!

Confirmarea telefonică este obligatorie pentru stabilirea exactă a disponibilității produsului/produselor comandate, în funcție de stocul fizic al magazinului și/sau stocul furnizorilor.

Pot exista cazuri excepționale, în care cu acordul scris al clientului, Comerciantul poate mări termenul de livrare.

NU se vor livra comenzile ce nu au fost confirmate telefonic!




 Cu cine livrăm?


Comenzile plasate pe site-ul www.minivagsm.ro vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid cu care MINIVA MEDIA SRL are contract.


Livram prin:

- DPD curier, cu o taxă unică de livrare în valoare de 15 RON

Acoperire 100% în toată România, fără km exteriori - FĂRĂ deschidere la livrare;


- Fan Courier, cu o taxă unică de livrare în valoare de 20 RON

În reţeaua centrelor Fan Courier şi localităţi aflate în Zona 0, cu deschidere la livrare

*NU expediem colete prin Fan Courier în locaţii unde sunt percepute taxe pentru kilometrii exteriori!


- Fastius, cu o taxă unică de livrare în valoare de 15 RON

Acest serviciu de curierat se adresează strict clienţilor din Bucureşti!

Comenzile plasate până în ora 13, se vor expedia şi vor ajunge în aceeaşi zi în Bucureşti şi zonele agreate.


În cazuri excepționale, la cererea expresă și scrisă a clientului, comenzile pot fi livrare și prin alte servicii de curierat rapid.

Comenzile plasate pe site NU se livrează, fără a exista modificări de decizie, prin intermediul Postei Romane!



 Transport gratuit


În cazul în care comanda vă este livrată printr-un alt serviciu de curierat specificat în prealabil, costul livrării este calculat în funcție de tarifele practicate de către respectiva firmă de curierat, în aria acesteia de acoperire, iar comenzile NU se livrează în cazul în care clientul nu își are domiciliul în aceasta arie!

Pentru comenzile cu o valoare minimă de 230 RON, transportul este GRATUIT!

Oferta se supune termenilor și condițiilor și este valabilă doar pentru clienții persoane fizice sau juridice, care nu au un cont de revânzător în cadrul magazinului nostru.

*Nu se ofera transport gratuit revanzatorilor!




 Cum ambălam produsele?


Modalitatea de ambalare a produselor comandate pe www.minivagsm.ro poate să difere, în funcție de furnizor!

Acestea pot să fie expediate în ambalajul original al producătorului sau "bulk", prin metodele de ambalare folosite de către Comerciant.

Fiecare produs (dacă specificațiile / metodele de livrare ale furnizorilor nu sunt altele) va fi expediat în cutie, acoperit pentru siguranță de o folie de protecție cu bule și sigilat de către Comerciant.

Dacă observați îndoituri grave ale cutiei, sigiliu incomplet sau care a suportat modificări, atenționați curierul cu privire la acest lucru și contactați telefonic Comerciantul!




 Cum procedez dacă produsul mi-a ajuns spart/crăpat/rupt?


Oricare probleme aparute după desfacerea coletului primit din partea curierului, trebuie semnalată în maximum 3 ore de la recepționarea acestuia, în cazul comenzilor primite prin Fastius sau DPD curier!

În cazul comenzilor livrate prin Fan Courier ce beneficiază de serviciul "Deschidere la livrare", NU sunt acceptate plângeri ulterioare, cu excepţia celor ce fac obiectul garanţiei!

In caz contrar celor de mai sus, eventualele reclamații nu vor fi luate în considerare, cu excepția problemelor acoperite de către garanție și va fi considerată vina clientului!

În cazul în care produsul nu ajunge în stare impecabilă și prezintă urme mecanice (îndoit, rupt, spart/crăpat, mufă flex ruptă) sau oricare alte urme ce sunt cauzate de către transportator, clientul trebuie să NOTIFICE în scris S.C. Miniva Media S.R.L. în legătură cu comanda livrată defectuos.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele daune aduse produselor comercializate, din vina transportatorului, ce au fost achitate de către client fără a fi verificate ulterior și care nu ne-au fost aduse la cunostință!

Pentru comenzile preluate și neverificate în amănunt de către client, ce prezintă urme de orice tip, menite să aducă atingere funcționalității sau aspectului produselor livrate, acesta trebuie să anunțe Comerciantul prin e-mail cu privire la acest lucru.

Este necesar în momentul notificării să prezentați poze doveditoare, cu ambalajul original, cât și produsul / produsele primite, pentru a identifica în mod corect natura problemei.

Notificarea scrisă se face în maximum 3 ore din momentul recepționării coletului, oricare alte notificări după această perioadă fiind considerate nule și din vina clientului, fără a se rambursa valoarea produsului/produselor sau a se înlocui.



 Produsul primit este deteriorat sau expediat eronat, cine achită transportul?


În cazul în care comanda dvs. a ajuns deteriorată sau nu este conformă cu cerințele avute în momentul plasării comenzii online și confirmării telefonice, iar după deschidere refuzați fără să achitați valoarea acesteia, transportul este suportat integral de către Comerciant, fără a atrage oricare răspundere a Clientului!

În cazul în care Comerciantul observă un număr de comenzi refuzate foarte ridicat sau menit să aducă oricare prejudiciu pentru acesta, ne rezervăm dreptul de a anula / refuza viitoarele comenzi din partea clientului, acesta fiind înștiințat în scris, prin e-mail, de cele menționate și cu privire la decizia Comerciantului.



Fiecare comandă expediată de către Comerciant va conține în pachet obligatoriu:

• Factura fiscală aferentă produsului / produselor achiziționate;

• Garanția aferentă produsului / produselor achiziționate;

• Chitanța oferită de către curier, aferentă valorii produsului / produselor, în cazul livrării acestora printr-un serviciu de curierat rapid;

• Bonul fiscal aferent produsului / produselor, în cazul achiziționării acestora de către persoanele fizice, din sediul comerciantului;

• Chitanța aferentă produsului / produselor, în cazul achiziționării acestora de către persoanele juridice, din sediul comerciantului;

În cazul în care, în funcție de caz, oricare dintre acestea lipsesc, clientul are obligația de a notifica în scris Comerciantul cu privire la problema întâmpinată!

Dacă intervine această problemă, documentele ce lipsesc vor fi livrate clientului prin oricare serviciu de curierat rapid sau prin e-mail.



Vă mulțumim!

Acest produs nu se află în stoc momentan!
Introduceţi datele dumneavoastră mai jos şi un operator vă va contacta imediat ce produsul redevine disponibil.
Vă mulţumim!